loading...
استار دی ال ها
MHP بازدید : 2294 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (1)

 

Forza Horizon 3-Appx

| نسخه سالم Appx جایگزین شد… |

| آموزش اجرای بازی اضافه شد… |

سری Forza Horizon که در سال 2012 پا به میدان گذاشت و دست در دست برادر بزرگ‌تر خود یعنی Forza Motorsport آن قدر خوب کار کردند که تبدیل به بهترین ریسینگ‌های چند سال اخیر شده‌اند. حال نوبت عرضه نسخه سوم سری Forza Horizon رسیده است و تمامی شواهد نشان می‌دهند که این سری به فردی بالغ تبدیل شده است، چرا که آن قدر عظیم طراحی شده که می‌تواند حرف‌های بسیار بیشتری نسبت به گذشته برای گفتن داشته باشد. شاید در سال‌های اخیر تعداد بازی‌هایی که در سبک اتومبیل‌رانی عرضه می‌شوند به انگشتان یک دست هم نرسد. اما وقتی بخواهیم این تعداد محدود را هم از نظر کیفیت بسنجیم، تعداد آن‌ها از چیزی که وجود دارد هم کمتر خواهند شد. اما خوشبختانه، با تدابیر و برنامه‌ریزی‌هایی که بین استودیو پلی‌گراند گیمز و ترن 10 انجام می‌شود، ما هر سال شاهد نسخه جدیدی از سری Forza هستیم؛ یک سال Motorsport و سالی دیگر Horizon. امسال نیز طبق این برنامه شاهد عرضه یک نسخه جدید از مجموعه Forza بودیم و این بار نوبت به سری Horizon رسیده است. این سری پس از موفقیت نسخه اول، و سپس با پیشرفت چشم‌گیر‌ش در نسخه دوم طرفداران بی‌شماری را جذب خود کرد. حال نسخه سوم این بازی فراتر از انتظارات ظاهر شد به قدری عظیم و جذاب ساخته شده است که هر دوست دار سبک ریسینگ را عاشق خود می‌کند. این بار با هم در سومین قسمت از سری Forza Horizon به استرالیا سفر می‌کنیم و شاهد محیط‌هایی متنوع و عظیم، مسابقاتی بی‌شمار و ماشین‌هایی پر زرق و برق هستیم. اصولا سبک رانندگی چیزی نیست که به مانند سبک‌های دیگر جا برای تحول و پیشرفت داشته باشد، المان‌های بازی همیشه یک چیز است، ماشین، شخصی‌سازی، محیط و پیست‌ها و نهایتا یک داستان اما تقریبا عادت کرده‌ایم که با همین جزئیات همیشگی و تکراری، فورتزا مارا غافلگیر کند. فورتزا هورایزن 1 در سبک خود بهترین بود اما با عرضه نسخه دوم آن متوجه شدیم از آن بهتر هم می‌توان شد اما بهتر از فورتزا هورایزن 2؟! ” واقعا کسی می‌تواند تصور کند محیط‌هایی متنوع‌تر از هورایزن 2 را در یک بازی ریسینگ ببینیم؟ یا مراحل و چالش‌هایی جذاب‌تر؟ و یا هیجان و لذت بیشتر؟ هورایزن 3 تمامی این سوالات را مثبت پاسخ می‌دهد! هم اکنون نسخه PC این بازی زیبا را از پارسی دانلود دریافت کنید. فراتر از تمامی جزئیات، عاملی که موجب گشته همیشه فورتزا از تمامی ریسینگ های رقیب خود متمایز باشد، کارگردانی فوق‌العاده بازی است، مقوله‌ای که تا چند سال پیش تصور می‌شد در یک بازی رانندگی تاثیر چندانی ندارد اما حال به رکن اصلی تعادل و شکوه اثر تبدیل شده است. مثل تمام نسخه‌های دیگر شما از اوج، آغاز کرده و پشت یک لامبورگینی شروع به بازی کردن می‌کنید، اندکی گذشته و تجربه ریسینگ با یک اتومبیل ساحلی را کسب می‌کنید، یعنی در همین ابتدا جنوع سرعت و تنوع به گیمر منتقل می‌شود و سازنده می‌گوید در بازی با چه چیز‌های جدیدی طرف خواهیم بود.

323

Forza Horizon 3 غنی‌ترین و تعاملی ترین محیط‌‌هایی را دارد که در یک اثر رانندگی تجربه کرده‌ام. این نسخه در کشور استرالیا روایت می شود، کشوری با اقلیمی خاص و متنوع که در سویی از آن سرسبزی به زیبایی اروپا و سوی دیگر آن بیابان‌هایی به پوچی صحرا‌های بزرگ افریقا را نمایش می‌دهد. تجربه مسابقات در سواحل، در مناطق کویری یا جنگلی آن هم در حالی که رژه کانگورو‌ها در بیابان، غوطه ور‌شدن کروکودیل‌ها در آب و پرواز پرندگان در آسمان را مشاهده می‌کنیم بیش از هر زمان دیگری لذت‌بخش است، بار‌ها در طول تجربه بازی ماشین را کنار زده و به طبیعت فوق‌العاده بازی خیره شدم. بازی در هر چیزی که فکرش را بکنید یک سطح بالاتر از استاندارد‌ها رفته است و محیط‌های بازی نیز از این قائده جدا نیستند. بازی صرفا یک محیط زیبا و خیره‌کننده دکوری را ارائه نداده بلکه به طور جالبی حس ماجراجویی و مکاشفه را با قراردادن برخی چالش‌ها ایجاد کرده است و با پیشروی بیشتر در محیط‌ها امکانات متنوعی برای خلق مسابقه می‌شود که این ارائه نیز صرفا بصورت کمی نیست و به واقع چالش‌های محیطی یک منطقه کاملا با منطقه دیگر تفاوت دارد و شما براساس استایل و نوع جغرافیای آن محیط می‌توانید ماجراجویی خود را خلق و ادامه دهید. مثلا در یک محیط کوهستانی به طور کامل نوع رقابت و جاده با محیط دیگر تفاوت دارد اما شما برای جذاب‌تر شدن می‌توانید چلنج‌هایی را ایجاد کنید که از این تنوع محیطی به شیوه جالب‌تری استفاده کند.

ماجراجویی در دنیای بزرگ بازی، بواسطه قدرت‌های نسل هشتم در درون محیطی بسیار عظیم‌تر از قبل صورت می‌گیرد. نقشه بازی و محیط در‌حدی بزرگ است که به هیچ‌ وجه از رانندگی کردن خسته نخواهید شد و هر زمان که بخواهید چالش جدیدی برای تجربه وجود دارد. یکی دیگر از دلایلی که جلوی خستگی شما را به طور کامل می‌ گیرد، سیستم آب و هوایی و شب و روز بازیست. لذت مسابقات در صبح، رانندگی طاقت فرصا درست زمانی که خورشید به صورت مستقیم به شما می تابد و در نهایت یک مسابقه هیجانی در شب و مشاهده ستاره‌ها می تواند خستگی شما را از بین ببرد. بازی به واقع دوست داشتنی و قابل حس و قابل لمس است، زمانی که از پای کنسول بلند می‌شوید حسی فراتر از تجربه یک بازی را دارید و ذوق تجربه آن همیشه در دل شما وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های فورتزا “هورایزن 3” که در این نسخه نسبت به فورتزا های قبلی پیشرفت کرده، هوش مصنوعی یا همان درایواتار است. درایواتار در واقع هوش مصنوعی است که برای اولین بار در نسخه فورتزا موتوراسپورت ۵ به علاقه مندان این بازی معرفی شد. از طریق درایواتار سایر اتومبیل های مسابقه دهنده، نوع بازی شما را آنالیز کرده و رفتار های خود را در طول مسابقات با توجه به نوع بازی کردن شما تنظیم می کنند. برای مثال شما عادت دارید در مسابقات Head to Head  از بیراهه رفته و سریع‌تر به مقصد برسید. حال این نوع رفتار شما توسط سیستم درایواتار ذخیره سازی شده و در مسابقه Head To Head  بعدی علیه شما استفاده شود. در جایی که حتی فکرش را نمی کنید ناگهان اتومبیل حریف از جاده خارج شده و از طریق یک راه میان‌ بر به مقصد می رسد.

Forza Horizon 3

با وجود بیش از 350 ماشین در ابتدای عرضه بازی، مطمئنا برای انواع و اقسام سلیقه‌ها ماشین‌های متفاوتی وجود خواهد داشت. اما استودیو پلی‌گراند گیمز خوب می‌داند که بسیاری از بازیکنان عاشق شخصی‌سازی ماشین خود هستند. Forza Horizon 3 نیز برای شخصی‌سازی ماشین‌تان هیچ چیز کم نخواهد گذاشت. برای اکثر ماشین‌های موجود در بازی، شخصی‌سازی‌های مختلف بصری و ظاهری وجود دارد. می‌توانید ماشین‌های رالی و آفرود خود را با انواع و اقسام ابزار شخصی‌سازی ظاهری متفاوت کنید. بیش از ۳۰ مدل جدید از رینگ‌های کارخانه‌ای مختلف علاوه بر مدل‌های گذشته سری در اختیارتان قرار خواهند داشت. همچنین برای اولین بار در این سری، کیت‌های مختلف بدنه ماشین‌ها از کمپانی‌هایی مانند راکت بانی و لیبرتی واک برای شخصی‌سازی کامل ماشین در دسترس هستند. در کنار بخش ظاهری ماشین، تیونینگ کامل خودرو با قدرت‌تر از سری گذشته در بازی قرار خواهند گرفت.

منبع توضیحات : وبسایت زومجی و پردیس گیم

 

 

لیست آهنگ های بازی Forza Horizon 3 :

Caught By My Shadow – آلبرت هموند جونیور

Losing Touch – آلبرت هموند جونیور

We’ve Had Enough – آلکین تریو

Patience – بد سانز

You’re Not Pretty But You Got It Goin’ On – بند او اسکالز

Rival – بلک ربل موتورسایکل کلاب

Bored to Death – بلینک 182

Carry Me – بمبی بایسایکل کلاب

All Over – کروزر

Weighted – فرنکیرو و کولابریشن

Love Like That – مایر هاوتورن 

Hard to Lov – میامی‌گو

See You – سیوز د دی

Ablaze – اسکول او سون بلز

The Sound – گروه 1975

We’re The Trees – ای‌-‌سایدز

Ten Minutes – گت‌آپ کیدز

Blood On The Sand – ترایس

What’s Real – واترز

Come On – وایت لایز

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

CPU: i7 3820 @ 3.6GHz

GPU: NVIDIA GTX 970 or NVIDIA GTX 1060

AMD: R9 290X or AMD RX 480

VRAM: 4GB

RAM: 12GB

Hard Drive Type: HDD

Available Space: 55GB

Resolution: 1920 x 1080

Windows Version: Windows Anniversary Edition 64-bit 14393.101

 

Forza Horizon 3 is an open world racing video game developed by Playground Games and published by Microsoft Studios for Xbox One and Microsoft Windows. The game features cross-platform play between the two platforms. The game was released on 23 September 2016 for “Ultimate Edition” players, and 27 September 2016 for standard and “Deluxe Edition” players. It is the third Forza Horizon and ninth instalment in the Forza series. As with previous Horizon games, Turn 10 Studios assisted Playground Games in the game’s development.

Forza Horizon 3 is a racing video game set in an open world environment based in Australia, with the map twice the size of that in Forza Horizon 2, and includes places such as Surfers Paradise, Byron Bay, and the Outback. The game features a four-player co-operative multiplayer campaign and cross-platform play, as it is a part of the Xbox Play Anywhere program. A total of 350 cars are available to players at launch – the most amount of cars to be featured in a Horizon game as of yet.

مشخصـات

گزارش نسخه جدید
  • حجم : 51.2 گیگابایت
  • فرمت : Appx
  • نسخه : Appx
  • شرکت سازنده : Turn 10 Studios
  • منبع : پارسی دانلود
امتیاز شما :
4٫75 از 4

 

لینک هـای دانـلود

رمز فایل: www.par30dl.com

 

نکـات و راهنمـا

– آموزش نصب و اجرای نسخه Appx:
1. برای اجرای بازی نیاز به جدید ترین ورژن (14936) Windows 10 دارید (دانلود جدید ترین نسخه)
2. عبارت Powershell را در قسمت جستجوی ویندوز نوشته و به صورت Run as administrator اجرا کنید و دو دستور زیر را درون آن تایپ کنید.
 Certutil -addStore TrustedPeople “c:PATH_TO_KEYMyKey.cer”
 Add-AppxPackage “C:path_to_appforza_14.2.appx”
3. نرم افزار ++C نسخه Visual Studio Community 2015 را نصب کنید.
4. فایل IH.7z را از اینجا دانلود کرده و اکسترکت کنید، سپس فایل RUNME.bat را اجرا کنید.
5. فایل immersivehost.tlb را از اینجا دانلود کرده و اکسترکت کنید، سپس فایل خروجی را در فولدر WindowsSystem32 بریزید.
6. حال فایل RUNME2.bat را به صورت Run as administrator اجرا کنید.
7. برنامه Xbox Live app را اجرا کرده و یک اکانت در آن بسازید. سپس بازی را اجرا کنید.
 
– آموزش نصب آپدیت AIO UPDATE:
1. فایل های نصب شده بازی در این مسیر قرار دارند: C:Program FilesWindowsAppsMicrosoft.OpusPG_1.0.14.2_x64__8wekyb3d8bbwe
2. در صورتی که پوشه Microsoft.OpusPG_1.0.14.2_x64__8wekyb3d8bbwe وجود نداشت پوشه Forza را بیابید.
3. نام پوشه را تغییر دهید (جهت آپدیت کردن ضروری میباشد) در صورتی که کامپیوتر به شما اجازه تغییر نام نمی دهد این دستور را در CMD ویندوز تایپ کنید: takeown /f “C:Program FilesWindowsApps” /r /d y
4. برنامه Powershell را اجرا کنید و دستور Remove-AppxPackage Microsoft.OpusPG_1.0.14.2_x64__8wekyb3d8bbwe را تایپ کنید.
5. در صورتی که ناموفق بود دستور Remove-AppxPackage Forza را تایپ کنید.
6. فایل آپدیت AIO UPDATE را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید
7. تمامی فایل های آن را در محل نصب شده بازی کپی کنید
8. در محل نصب بازی فایل AppxBlockMap را به _BlockMap و همچنین فایل AppxSignature را به _Signature تغییر نام دهید.
9. بار دیگر برنامه Powershell را اجرا و دستور Add-AppxPackage -register “PATH_TO_YOUR_GAME_FOLDERAppxManifest.xml” را وارد کنید
10. به جای PATH_TO_YOUR_GAME_FOLDER باید نام پوشه محل نصب بازی را قرار دهید (مرحله 3)
11. برنامه Visual Studio Community 2015 with the C++ packages. را نصب کنید (با نمام اضافیات)
12. فایل IH.7z را دانلود کرده و سپس RUNME.bat و RUNME2.bat را اجرا کنید. (بدون استفاده از Run as administrator)
13. به مسیر C:ImmersiveHost بروید. فایل overrides.ini را بیابید و آن را اجرا کنید. در خط دوم آن مسیر دقیق نصب بازی را وارد کنید. مثال: C:Program FilesWindowsAppsForza
14. برنامه Xbox Live app را اجرا کنید اکانت بسازی و وارد اکانت شوید سپس بازی را اجرا کنید.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1395/09/07 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام اقا این نسخه چند بازی هست آیا نسخه ۱٫۰٫۲۳٫۲ هست؟ اگه نیست لطفا اگه میشه این اپدیت را همراه با بازی یا جداگانه قرار بدین برای اورجینال میخواتم از استور نمیشه درست دان کرد ممنون
پاسخ : آپدیت به صورت کامل قرار گرفته است .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت استار دی ال ها چگونه است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 2,326
  • بازدید کلی : 53,337