loading...
استار دی ال ها
MHP بازدید : 326 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

Deus Ex Mankind Divided-CPY

| نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد… |

بازی Deus Ex: Mankind Divided را باید یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال بدانیم. بازی نقش‌آفرینی و اکشن کاری را همراه با یک داستان عالی به بازیکنان ارایه می‌دهد. همانطور که به یاد دارید در این بازی نقش آدام جِنسِن را ایفا می‌کردید، حالا او بار دیگر در Deus Ex: Mankind Divided قدرتمند‌تر از همیشه باز می‌گردد تا داستان بازی را با او ادامه دهید.هم اکنون میتوانید این بازی را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

kkVQsfBCsRQBAa9qbm2q7h 1024x576

یکی از بازی‌هایی که با گیم‌پلی، داستان و جذابیت خاص خود در نسل هفتم خیلی از بازیکنان را شگفت‌زده کرد و به یکی از بهترین بازی‌های ما تبدیل شد، Deus Ex Human Revolution نام داشت. این بازی اول شخص که عناصر تیراندازی، مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی را در خود جای داده بود، کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد هیچ چیز کم و کسر نداشت. روایت بسیار جذاب، درگیر کننده و البته مبهم، همراه با یک گیم‌پلی کاملا آزاد که اجازه می‌داد بازیکنان به هر طریقی که دوست دارند کار خود را پیش ببرند و در نهایت، یک شخصیت کاملا مرموز و کاریزماتیک، از جمله نکات بسیار خوب این بازی به شمار می‌رفت. حال پس از پنج سال، قسمت دوم این سری به نام Deus Ex: Mankind Divided عرضه شده و دوباره کنترل شخصیت جذاب این سری، آدام جنسن (Adam Jensen) را در دست خواهیم گرفت.

داستان بازی دو سال پس از وقایع قسمت Human Revolution رخ خواهد داد. حال آدام جنسن با عواقب بعدی Aug Incident رو به رو شده است. این حادثه باعث شده تا انسان‌های تکامل یافته ماشینی که در بدن آن‌ها از ابزار مکانیکی استفاده شده است بر اثر حادثه‌ای به افرادی غیرقابل کنترل و خشن و بسیار خطرناک تبدیل شوند و آدام جنسن در شرایط بسیار خطرناکی قرار بگیرد. چرا که او در قسمت قبلی بازی پرده از اتفاقاتی بزرگ برداشت و در نهایت باعث شد تا انسان‌هایی که شبیه خودش توسط دستگاه‌های مکانیکی تکمیل شده‌اند به مرز جنون برسند و کنترلی بر روی بدن خود نداشته باشند. حال دنیا به جایی نا امن تبدیل شده است و بی‌عدالتی در گوشه و کنار کوچه‌ها و خیابان‌ها حکم‌فرمایی می‌کند. حال مردم عادی که این ناآرامی‌ها را به خاطر وجود افراد تکامل یافته‌ای مانند آدام جنسن می‌بینند، علیه آن‌ها شورش کرده‌اند و اوضاع روی کره زمین بسیار برهم ریخته است. دوره تجدید ادبی و فرهنگی به پایان رسیده بود، حال دنیایی از اختلافات و تفرقه به وجود آمده است. این دقیقا جایی است که روایت بازی Deus Ex: Mankind Divided آغاز می‌شود.

پایه و اساس داستان بازی مربوط به تفرقه‌های میان افراد عادی و انسان‌های تکامل یافته است و در این بین، گروهی که در راس قرار دارند، با تصمیمات خود شرایط را بسیار بدتر و بدتر می‌کنند. اگر بازی Human Revolution را یک اثر فلسفی خوش‌بینانه که در آن همه چیز به نفع مردم‌های مختلف بود در نظر بگیریم، بازی Mankind Divided درست برعکس چیزی قرار دارد که قبلا رخ داده است؛ جدایی، تفرقه و نابودی. مردم عادی کاملا از فرادی که حتی یک قطعه مکانیکی در آن‌ها وجود داشته باشد وحشت دارند و به سرعت آن‌ها را محکوم می‌کنند.

mankinddividedstealth 1024x576

در این بازی به چند نقطه مختلف از دنیا سفر خواهید کرد. دوبی، پاراگوئه و محله کثیف و پر جمعیتی به نام گالم سیتی که تنها مردم تکامل‌ یافته در آن سکونت دارند، از جمله بخش‌هایی هستند که توسط آدام جنسن به آنجا سفر خواهیم کرد. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت Mankind Divided این است که دنیای بازی به مراتب پرجزییات‌تر و غنی‌تر از نسخه گذشته است و در جای جای آن آیتم‌های مختلف وجود دارد و حوادث جالبی رخ می‌دهد. یکی از مناطق جالب بازی را باید دوبی دانست. بخشی از مراحل بازی که در یک هتل تجملی و بزرگ رخ می‌دهد و طوفان‌های شن نیز کار را برای‌تان سخت می‌کنند. دوبی که یکی از مراحل اولیه بازی به شمار می‌رود،  شما را با همکاری آدام جنسن با نیروی ویژه‌ای به نام Task Force 29 آشنا می‌کند. اما همکاری جنسن تنها به این گروه ختم نمی‌شود، چرا که او تبدیل به یک مامور دو جانبه شده است و برای گروه هکری به نام Juggernaut Collective نیز ماموریت انجام می‌دهد.

یکی از نکات جالب این است که اگر به طور مثال راهی را پیش رفتید که به سربازان دشمن برخورد کردید یا به دری قفل شده رسیدید، اصلا نیاز نیست کل راه را دوباره برگردید تا از روشی که دوست ندارید مرحله را پیش ببرید. می‌توانید با کمی خلاقیت، استفاده درست از ابزار با کمی چاشنی ریسک، راه و روشی را برای خود خلق کنید که به راحتی آن مرحله را پشت سر بگذارید. حتی اگر بخواهید خشونت را به طور کلی کنار بگذارید، با توجه به شواهد موجود، بخش مخفی‌کاری بازی را باید جزو برجسته‌ای از Mankind Divided دانست. چرا که آن قدر دستان شما برای یک مخفی کاری‌های هیجان‌انگیز باز است که گاهی حتی دوست ندارید اسلحه در دست بگیرید. تمامی این نکات و آزادی عمل بازی را می‌توان به لطف درخشش طراحی مراحل بازی دانست. اما خب به هر حال هنوز بازی منتشر نشده و نمی‌توان در مورد آن نظر قطعی داد. خیلی از بازی‌ها پر از ماموریت‌های جانبی مختلف هستند، اما معمولا یک ماموریت جانبی شامل انجام کاری خارج از خط اصلی داستان می‌شود. Mankind Divided نیز پر از این ماموریت‌های جانبی و البته اختیاری است که اکثر آن‌ها با خط اصلی داستان در ارتباط هستند.

سازنده بازی بخشی جدا از قسمت داستانی Deus Ex: Mankind Divided طراحی کرده که بریچ یا رخنه نام دارد. در این بخش بازیکنان وارد محوطه‌ای می‌شوند که شبیه به یک محیط تمرینی است. در این بخش بازیکنان باید در زمانی خاص چندین سرور مشخص شده در بازی را پیدا کنند و بعد از فعال کردن آن‌ها، به نقطه‌ اول خود بازگردند. برخی از این سرورها پشت دیوارها نامرئی و درهای مخفی قرار دارند و برخی دیگر در مکان‌هایی که به نظر می‌رسد غیرقابل دسترس هستند انتظار بازیکنان را می‌کشند. به طور میانگین، یک دور از بخش بریچ می‌تواند چیزی حدود پنج دقیقه طول بکشد، اما شما در محیط بازی تنها نخواهید بود. پهپادها، اسلحه‌های اتوماتیک و در نهایت سربازان قدرتمند از جمله آیتم‌هایی هستند که در این مراحل با آن‌ها رو به رو خواهید شد. هرچقدر که در مراحل پیش بروید، می‌توانید ابزار خود را در بخش بریچ آپگرید کنید یا ابزار جدید به دست آورید. در آخر نیز امتیازات شما با دیگر دوستانتان به اشتراک گذاشته می‌شود و می‌توانید آن‌ها را به چالش بکشید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

        OS: Windows 7.1SP1 or above (64-bit Operating System Required)
        Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
        Memory: 8 GB RAM
        Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
        Storage: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی :

        OS: Windows 10 64-bit
        Processor: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
        Memory: 16 GB RAM
        Graphics: AMD Radeon RX 480 – 1920 x 1080 or NVIDIA GTX 970 – 1920 x 1080
        Storage: 55 GB available space
        Additional Notes: 55GB HD space includes DLC

 

The year is 2029, and mechanically augmented humans have now been deemed outcasts, living a life of complete and total segregation from the rest of society.Now an experienced covert operative, Adam Jensen is forced to operate in a world that has grown to despise his kind. Armed with a new arsenal of state-of-the-art weapons and augmentations, he must choose the right approach, along with who to trust, in order to unravel a vast worldwide conspiracy.

مشخصـات

  • حجم : 48.9 + 20.2 گیگابایت
  • فرمت : ISO
  • نسخه : CPY
  • شرکت سازنده : Eidos Montreal , Feral Interactive (Linux)
  • منبع : پارسی دانلود - توضیحات : زومجی
امتیاز شما :
4٫00 از 2

لینک هـای دانـلود

رمز فایل: www.par30dl.com

 

نکـات و راهنمـا

آموزش نصب بازی :
1- بعد از دانلود فایل بازی را اکسترکت کنید
2- سپس با نرم افزار UltraISO درایو مجازی ساخته و بازی را Mount کنید.
3- شروع به نصب کرده و منتظر باشید…
4- بعد از اتمام نصب در محلی که فایل ستاپ بازی هست یک فودر به نام Crack میباشد وارد شده و محتوای آن را کپی و در محل نصب بازی پیست کنید.
5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید. درصورتی که مشکلی در اجرای بازی میباشد در انجمن پارسی دانلود ذکر کنید تا پاسخ کامل و سریع دریافت کنید.

  • برای دانلود فایل ها از آخرین نسخه نرم افزار IDM دانلود منیجر استفاده کنید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل هایی که چند پارت دارند را به صورت کامل ( همه پارت ها ) دانلود کنید و در کنار یکدیگر قرار دهید ، سپس پارت اول را انتخاب کرده ، راست کلیک کند و گزینه Extract را کلیک کنید.
  • برای باز کردن فایل های فشرده از نرم افزار WinRAR استفاده کنید.
  • برای نصب بازی ها و کار با فایل های ISO از نرم افزار Ultra ISO استفاده کنید.
  • برای اجرای فایل ها تصویری با کدک x265 از آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer استفاده کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت استار دی ال ها چگونه است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 2,322
  • بازدید کلی : 53,333