loading...
استار دی ال ها
MHP بازدید : 200 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

Batman Episode 4-CODEX

| ایپزود 4 اضافه شد… |

بازی Batman Episode 4 در سبک ماجرایی میباشد که توسط Telltale Games ساخته شده و توسط همین استدیو در سال 2016 برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه شده است. داستان بازی بتمن یک ماجرای جدیدی خواهد بود و از کمیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های قبلی به هیچ عنوان الهام گرفته نشده است. بیشتر تمرکز برروی بروس‌وین و بتمن قرار دارد اما گفته شد می‌توانید انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند آلفرد، ویکی ویل، جیم گوردون و رنه مونتویا را در روایت داستان داشته باشید. دشمنان اصلی بازی مشخص نشدند اما به‌نظر می‌رسد بیشتر از یک دشمن اصلی در بازی وجود خواهد داشت. سبک هنری کتاب‌های کمیک بازی از بیش از ۷۵ سال هنر افرادی همچون جیم‌لی، گِرگ‌کاپولو و نیل آدامز الهام گرفته شده است. بتمن در ۵ اپیزود توسط موتور بازی‌سازی جدیدی منتشر خواهد شد. این عنوان برای افراد ۱۷ سال به بالا مناسب است و به‌نظر می‌رسد صحنه‌های سینمایی مشابه با فیلم‌های رده‌بندی شده R در آن وجود خواهد داشت. بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که این عنوان نیز مانند بازی The Wolf Among Us باشد اما با گام‌های مهم‌تر روبه‌ جلو! بازی در ۵ قسمت مجزا منتشر خواهد شد و همچون دیگر بازی‌های اپیزودیک شرکت مذکور، برای تجربه‌ی این عنوان نیز باید از اولین اپیزود شروع به بازی کرده باشید. معمولاََ خشونت‌های موجود در سری بازی‌های بتمن خودشان را محدود به یک ضرب و شتم عادی می‌کنند و خبر خاصی از خون‌ریزی‌ها و حمام‌خون‌های رایج در دیگر بازی‌ها نیست؛ ولی با این حال سازنده‌ی بازی پیش‌بینی می‌کند که از سازمانِ رده‌بندی سنی بازی‌ها، Batman A Telltale Series رده‌ سنی «M» را دریافت کند که متناسب با بازی‌های خشونت‌آمیز و دارای مواردِ غیر اخلاقی است. پس این پیش‌بینی سازنده‌ی بازی، می‌تواند نویدِ رخ دیگری از سبکِ مبارزاتِ بتمن در طولِ بازی را بدهد که در آن علاوه‌بر درگیری‌های تن به تن، خون‌ریزی نیز وجود داشته باشد. هم اکنون میتوانید این بازی را از سرور های سایت دریافت کنید.

MHP بازدید : 383 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم Silence 2016 با لینک مستقیم

| تریلر فیلم به همراه تاریخ اکران قرار گرفت… |

تقریبا سه دهه است که مارتین اسکورسیزی، کارگردان صاحب نام آمریکایی قصد دارد فیلمی براساس رمان سکوت (Silence) بسازد. رمان سکوت رمانی است که در سال ۱۹۶۶ توسط شوساکو اندو نویسنده ژاپنی درباره یک مبلغ مذهبی در ژاپن قرن هفدهم نوشته شده است. رمانی که تقریبا اغلب عناصر تفکر اسکورسیزی را با خود دارد. در فیلم سکوت اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسون به ایفای نقش های اصلی پرداخته اند. آخرین فیلمی که پیش از این از مارتین اسکورسیزی اکران شده گرگ وال استریت است که براساس زندگی جردن بلفورت ساخته شده بود و داستان زندگی یک دلال سهام را بیان می کرد.

MHP بازدید : 175 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

 

| آپدیت ورژن PLAZA قرار گرفت… |

INSIDE بازی زیبا و جدیدی در سبک اکشن، ماجرایی و Indie میباشد که توسط Playdead ساخته شده و در سال 2016 برای پلفترم های Xbox One, Microsoft Windows توسط Playdead عرضه شده است. این بازی توانسته از Metascore امتیاز بسیار عالی 92 را کسب کند که این موضوع میتواند بیانگر کم نظیر بودن بازی باشد. جهانی غرق در تکنولوژی و عاری از احساسات، پادآرمان‌شهری که با فن‌آوری‌هایش همچون قفسی آهنین ساکنانش را تبدیل به زنجیرشدنگانی کرده که آزادانه در محیط محدودی دور خود می چرخند، بی آنکه از اسارت وجودشان آگاهی داشته باشند و فراموش نکنید که هر قدمی به سوی روشنایی در این جهانِ تاریک مساوی با مرگ است. در چنین شرایطی شما نقش یک کودک بدون چهره را بر عهده دارید، بازی بدون حتی یک دیالوگ شما را درون این جهان وحشتناک رها می کند. شاید بارزترین عنصر برای بی رحم بودن بازی دقیقا انتخاب شخصیت اول آن است، در قامت یک کودک ساده باید به مصاف این جهان تاریک بروید و با آن به مقابله بپردازید، البته نگران نباشید منطق روایت و طراحی مراحل در اینساید به قدری همسو کار شده که هیچگاه در این مورد به تناقض بر نمی خوردید.

MHP بازدید : 316 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن دوبله فارسی انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی

| کیفیت 1080p دوبله پارسی جایگزین شد… |

انیمیشن The Secret Life of Pets 2016 ساخته شده توسط Yarrow Cheney, Chris Renaud میباشد که میتوان به ساخته قبلی این کارگردان یعنی Chris Renaud که با نام من نفرت انگیز (Despicable Me) میباشد نیز اشاره کرد، این انیمیشن در سال 2010 توانست نظر بسیاری از منتقدین را جلب کند و امتیاز 71 از 100 را دریافت کند. داستان این انیمیشن زیبا در رابطه با سگی به نام مکس با صاحبش در یکی از واحد های یک ساختمان بزرگ زندگی میکنند. زندگی مکس هیچ هیجانی ندارد تا اینکه با آمدن سگی خپل به نام دوک همه چیز تغییر میکند و زندگی اش پردردسر می شود. مکس و دوک پس از مدتی که به یکدیگر عادت کردند، دوستان صمیمی یکدیگر شدند و با خرگوشی زبل به نام گوله برفی آشنا می شوند که قصد دارد با کمک سایر حیوانات علیه انسانها شورش کند و حیوانات خانگی را فراری دهد و… هم اکنون این انیمیشن زیبا را میتوانید از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

MHP بازدید : 350 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

| پچ جدید PTE Patch 2.1 اضافه شد… |

کونامی با بازی PES 2017 قول این را داده که عملکردی بهتر را نسبت به بازی‌های قبلی ارائه کند اما چندی پیش مشخص شد که نسخه رایانه‌های شخصی بر اساس نسل قبل ساخته خواهد شد و این میتواند برای پی سی بازان ناراحت کننده باشد. ادامه ای بر سری بازی های فوتبال PES. طی یک کنفرانس خبری، کونامی از بازی جدید خود رونمایی کرد و وعده دستیابی به سطح جدیدی از واقعیت و سرگرمی را داد. PES 2017 مانند نسخه‌های گذشته، موتور Fox Engine کونامی وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده دارد؛ موتوری که همین وظیفه را در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برعهده داشت. با پارسی دانلود همراه باشید.

MHP بازدید : 274 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

| دانلود Internet Download Manager |

| کرک و پچ سالم جدید + نسخه پرتابل (Portable) |

Internet Download Manager 6.26 Build 12 Final امروزه اکثر شرکت های فعال در حوزه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها مستلزم دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است. در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند، ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند. «نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن فایل ها از اینترنت می‌باشد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم. Internet Download Manager یا به اختصار IDM نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را ساده تر می‌سازد. این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به  دانلود فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا ۵ برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند. شما می توانید آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager را از سایت پارسی دانلود دریافت نمایید.

MHP بازدید : 258 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود بازی کوانتوم بریک برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم FitGirl جایگزین شد… |

Quantum Break-SKIDROW

بازی Quantum Break کوانتوم بریک در سبک اکشن، ماجراجویی و سوم شخص میباشد که توسط Remedy Entertainment ساخته و توسط استدیو Microsoft Studios به صورت انحصاری برای Xbox One و PC در سال 2016 عرضه شده است. داستان بازی پیرامون سفر در زمان است و همچنین دستکاری زمان در هنگام مبارزه از مهم‌ترین ویژگی‌های گیم‌پلی این عنوان است. شخصیت اصلی بازی یعنی جک جویس٬ توانایی کنترل زمان را دارد و از گیرهای زمانی جهت مبارزه با دشمنان خود استفاده می‌کند. هدف او رفع این لکنت‌ها و گیر‌های زمان است و در این راه او باید جلوی پائل سرین را بگیرد. ما این را می‌دانیم که در پایان هر قسمت از بازی٬ بازی‌باز با دو انتخاب مواجه می‌شود و حال این سوال به وجود می‌آید که آیا کوانتوم بریک دارای چندین پایان مختلف است یا یک پایان واحد دارد. طبق گفته رمدی٬ کوانتوم بریک دارای چندین پایان مختلف نخواهد بود اما انتخاب بین زنده‌ ماندن یا کشته شدن بعضی از شخصیت‌ها در دستان بازی‌باز خواهد بود ولی این انتخاب‌ها تاثیری در پایان بازی ندارد بلکه در روند بازی تاثیر می‌گذارند. عنوان Quantum Break بزرگ‌ترین تیم نویسندگی را در بین دیگر عناوین استودیوی رمدی دارا است. سم لیک، مایکو راتلاتی از Alan Wake و دو نویسنده دیگر برای Quantum Break استخدام شدند. از مایکروسافت نیز افراد متفاوتی در نویسندگی بازی نقش داشتند و تعدادی دیگر در Lifeboat Productions که مسئول ساخت سریال بودند، حضور داشتند. وقت زیادی صرف شده است تا همه نوشته‌ها یکپارچه شده و نقش سریال و بازی مشخص شود. سریال حدودا یک سال پیش شروع به تولید شد پس داستان بازی به‌صورت کامل آماده بود. تیم سریال ایده‌های بسیاری را از بازی گرفتند، به محیط‌ها نگاه کردند و طرح‌های اولیه را مشاهده کرده و از آن‌ها برای سریال استفاده کرده‌اند. حتی لباس‌های شخصیت‌های سریال پس از مشاهده پوشش‌های شخصیت‌های بازی تولید شدند.

MHP بازدید : 8228 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

اولین نسخه پچ جدید  با نام لیگ خلیج فارس ایران “Persian Gulf League” مخصوص بازی PES2016 که برای فصل ۱۳۹۵/۱۳۹۶ لیگ ایران و فصل ۲۰۱۶/۲۰۱۷ لیگ های اروپایی میباشد به صورت کاملا رایگان برای دانلود قرار گرفت . . . . . . .

MHP بازدید : 2295 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (1)

 
Forza Horizon 3-Appx

| نسخه سالم Appx جایگزین شد… |

| آموزش اجرای بازی اضافه شد… |

سری Forza Horizon که در سال 2012 پا به میدان گذاشت و دست در دست برادر بزرگ‌تر خود یعنی Forza Motorsport آن قدر خوب کار کردند که تبدیل به بهترین ریسینگ‌های چند سال اخیر شده‌اند. حال نوبت عرضه نسخه سوم سری Forza Horizon رسیده است و تمامی شواهد نشان می‌دهند که این سری به فردی بالغ تبدیل شده است، چرا که آن قدر عظیم طراحی شده که می‌تواند حرف‌های بسیار بیشتری نسبت به گذشته برای گفتن داشته باشد. شاید در سال‌های اخیر تعداد بازی‌هایی که در سبک اتومبیل‌رانی عرضه می‌شوند به انگشتان یک دست هم نرسد. اما وقتی بخواهیم این تعداد محدود را هم از نظر کیفیت بسنجیم، تعداد آن‌ها از چیزی که وجود دارد هم کمتر خواهند شد. اما خوشبختانه، با تدابیر و برنامه‌ریزی‌هایی که بین استودیو پلی‌گراند گیمز و ترن 10 انجام می‌شود، ما هر سال شاهد نسخه جدیدی از سری Forza هستیم؛ یک سال Motorsport و سالی دیگر Horizon. امسال نیز طبق این برنامه شاهد عرضه یک نسخه جدید از مجموعه Forza بودیم و این بار نوبت به سری Horizon رسیده است. این سری پس از موفقیت نسخه اول، و سپس با پیشرفت چشم‌گیر‌ش در نسخه دوم طرفداران بی‌شماری را جذب خود کرد. حال نسخه سوم این بازی فراتر از انتظارات ظاهر شد به قدری عظیم و جذاب ساخته شده است که هر دوست دار سبک ریسینگ را عاشق خود می‌کند

MHP بازدید : 15819 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (1)

با درود فراوان در آموزش زیر میتوانید نحوه تنظیم کردن دسته فیفا ۲۰۱6 را ملاحظه نمایید تنظیم دسته ها در فیفا ۱5 تو فیفا ۱۴ و قبل با نرم افزار x360ce میشد دسته های معمولی رو به دسته xbox تبدیل کرد تا انالوگ راست RS در بازی کار کنه . ولی امروز که دموی فیفا ۱6 رو اجرا کردم این نرم افزار کار نکرد دیگه … حالا یه نرم افزار دیگه برای این کار هست که از لینک زیر با حجم یک مگ میتونید دانلودش کنید : fifapadconfig این مشکل حل کرده بعد از دانلود و نصب و اجرا صفحه ای به صورت تصویر بالا البته به صورت تنظیم نشده نمایش داده میشه که باید تنظیم کنیمش … دسته خودم PS1 هست و مطابق عکس بالا تنظیمش کردم   . . . . . . . . . .
 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت استار دی ال ها چگونه است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 2,332
  • بازدید کلی : 53,343